Bc. Blanka BALÍKOVÁ
Master's thesis
Integrace sluchově postižených dětí
The integration of children with an aural handicap
Abstract:
Diplomová práce pojednává o integraci sluchově postižených dětí. Cílem práce bylo přiblížit problematiku integrace sluchově postižených dětí, která patří z důvodu náročné tvorby dobrých komunikačních kompetencí k nejsložitějším. Pozitivní integrace vede k vytvoření kvalitních interakcí mezi sluchově postiženými a intaktní společností. Vzhledem k náročnosti a ?dlouhodobosti? tohoto záměru diplomová …moreAbstract:
My diploma thesis deals with the integration of hearing-impaired children. Its ultimate goal is to give an idea of how to approach the issue of integrating hearing-impaired children, which is one of the most difficult problems due to demanding formation of fine communicative skills. Positive integration helps to create good interaction between hearing-impaired people and intact society. In view of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2012
Accessible from:: 29. 3. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BALÍKOVÁ, Blanka. Integrace sluchově postižených dětí. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Žáci s odlišným mateřským jazykem a jejich integrace do výchovy a vzdělávání na základních školách v Praze
Ingrid LISSNIKOVÁ -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Jedinci s tělesným postižením a jejich integrace do pracovního procesu
Veronika Holcmanová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Petra Hostýnková -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný