Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra – Bc. Petra KIRSCHNEROVÁ
Bc. Petra KIRSCHNEROVÁ
Diplomová práce
Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra
The role of motivation in education of pupils with autism spectrum disorder
Anotace:
ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá vlivem a využitím motivace při výchově a vzdělávání předškolních dětí s poruchou autistického spektra, při rozvoji jejich komunikačních kompetencí, při vytváření pracovních návyků a při řešení problémového chování. Teoretická část se zabývá vývojem pohledu na problematiku poruch autistického spektra, vymezením pojmů, charakteristikou vybraných poruch autistického …víceAbstract:
ABSTRACT This thesis looks at the influence and use of motivation in the upbringing and education of preschool children with autism spectrum disorders, in the development of their communication skills, creation of work habits and at ways of resolving problem behaviour. The theoretical part deals with the development of the view of problems of autistic spectrum disorders, with definition of terms, with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIRSCHNEROVÁ, Petra. Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.
Alena HRŮŠOVÁ -
Výchovně vzdělávací strategie Muzea Beskyd Frýdek-Místek
Lenka Němcová -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Simona ADÁMKOVÁ -
Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Jitka Pešková -
Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismus
Marcela BABUŠÁKOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Hana STŘÍŠOVSKÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou
Jana MIKULÍKOVÁ -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička