Atletika – tradiční sport budoucnosti z marketingové perspektivy v České republice – Nikol Pazderová
Nikol Pazderová
Master's thesis
Atletika – tradiční sport budoucnosti z marketingové perspektivy v České republice
Athletics - the traditional sport of the future from a marketing perspective in the Czech Republic
Anotácia:
Atletice hrozí odliv zájmu ze strany veřejnosti, dětí a mladých atletů. Další pokles atraktivity může následně nastat u sponzorů a diváků, kdy atletika přestane být konkurenceschopná proti nově vznikajícím a dynamicky se rozvíjejícím moderním sportům. Cílem práce, jak už napovídá samotný název „Atletika – tradiční sport budoucnosti z marketingové perspektivy v České republice“, je navržení souboru …viacAbstract:
Due to stagnation, athletics is threatened by outflow of interest from the public, children and young athletes. A further decline in attractiveness may subsequently occur for sponsors and spectators when athletics ceases to be competitive against emerging and dynamically evolving modern sports. The aim of the work as the title "Athletics - traditional sport of the future from a marketing perspective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
- Vedúci: Štěpánka Zemanová
- Oponent: Karolína Farská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Sportovní diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Marketingová komunikace Českého atletického svazu
Tereza Fraňková -
Marketingová komunikace Českého atletického svazu
Vojtěch Svoboda -
Aplikace atletických činností u dětí předškolního věku pomocí sady Atletická školka ČAS
Veronika UMLAUFOVÁ