Managing English Classes with ADHD pupils. – Bc. Tereza Stibrová
Bc. Tereza Stibrová
Diplomová práce
Managing English Classes with ADHD pupils.
Managing English Classes with ADHD pupils.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení třídy se žáky s poruchou pozornosti s hyperaktivitou (dále ADHD) na prvním stupni základních škol v hodinách anglického jazyka. Teoretická část práce seznamuje s ADHD poruchou a jejím dopadem na výuku. Nejprve jsou představeny efektivní metody řízení třídy s důrazem na strategie doporučené pro žáky s ADHD. Následuje vlastní popis poruchy, jejího vzniku …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of classroom management in the primary classes with ADHD pupils during English lessons (EFL). The theoretical part of the study provides valid information for teachers who feel the need to learn more about ADHD pupils. Firstly, the issue of classroom management is scrutinized followed by the introduction of appropriate management strategies that are sufficient …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iq29i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Effective Classroom Management Strategies in ELT at Lower Secondary Schools
Romana Velecká -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová