Využití marketingových nástrojů pro zlepšení výkonnosti podniku – Bc. Michal Petráš
Bc. Michal Petráš
Diplomová práce
Využití marketingových nástrojů pro zlepšení výkonnosti podniku
The usage of the marketing tools for an improvement of the company performance
Abstract:
This diploma thesis is a fundamental objective of using marketing tools to increase the performance of the chosen company. In this thesis are defined important concepts, which are marketing, marketing mix and marketing environment. Based on the analysis made of the selected company are designed optimal solutions using marketing tools to improve business performance. And it is too necessary to estimate …víceAbstract:
Táto diplomová práca si kladie za základný cieľ pomocou marketingových nástrojov zvýšiť výkonnosť vybraného podniku. V práci sú definované dôležité pojmy, ktorými sú marketing, marketingový mix a marketingové prostredie. Na základe uskutočnenej analýzy vybraného podniku sú navrhnuté optimálne riešenia pomocou marketingových nástrojov pre zlepšenie výkonnosti podniku. Taktiež je nutné odhadnúť prínosy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/m6ohf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Slavomír Bobek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního marketingu na růst a výkonnost podniku
Michail Kuzmiščev -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C