Pavla Zajíčková

Bakalářská práce

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Abstract:
A bachelor thesis deals with marketing communication of multiplex Golden Apple Cinema; its aim is to design an innovation of marketing communication. The theoretical part concern the basic terms and defines a core of the issue. Then, this part is followed by the analysis of a particular subject, namely multiplex Golden Apple Cinema in Zlín. The analysis is comprised of SWOT analysis, questionnaire …více
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zajíčková, Pavla. An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe