An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic – Pavla Zajíčková
Pavla Zajíčková
Bachelor's thesis
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Abstract:
A bachelor thesis deals with marketing communication of multiplex Golden Apple Cinema; its aim is to design an innovation of marketing communication. The theoretical part concern the basic terms and defines a core of the issue. Then, this part is followed by the analysis of a particular subject, namely multiplex Golden Apple Cinema in Zlín. The analysis is comprised of SWOT analysis, questionnaire …moreAbstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Accessible from:: 29. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJÍČKOVÁ, Pavla. \textit{An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/tv44as/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zajíčková, Pavla. An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jan POLOMIS -
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Johana Del Maschiová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodu
Kristýna Růžičková -
Marketingová komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.
Tomáš Hynek -
Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností
Zygmunt Grudziński