Pavla Zajíčková

Bachelor's thesis

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Abstract:
A bachelor thesis deals with marketing communication of multiplex Golden Apple Cinema; its aim is to design an innovation of marketing communication. The theoretical part concern the basic terms and defines a core of the issue. Then, this part is followed by the analysis of a particular subject, namely multiplex Golden Apple Cinema in Zlín. The analysis is comprised of SWOT analysis, questionnaire …more
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Accessible from:: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zajíčková, Pavla. An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe