An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic – Pavla Zajíčková
Pavla Zajíčková
Bakalářská práce
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Abstract:
A bachelor thesis deals with marketing communication of multiplex Golden Apple Cinema; its aim is to design an innovation of marketing communication. The theoretical part concern the basic terms and defines a core of the issue. Then, this part is followed by the analysis of a particular subject, namely multiplex Golden Apple Cinema in Zlín. The analysis is comprised of SWOT analysis, questionnaire …víceAbstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJÍČKOVÁ, Pavla. \textit{An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tv44as/.
Jak správně citovat práci
Zajíčková, Pavla. An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jan POLOMIS -
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Johana Del Maschiová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodu
Kristýna Růžičková -
Marketingová komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.
Tomáš Hynek -
Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností
Zygmunt Grudziński