Marketingový výzkum v určité vybrané firmě – Bc. Petra Viktorová
Bc. Petra Viktorová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Marketing research in a selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zpracování marketingového výzkumu, konkrétně analýza spokojenosti zákazníků pro hypermarket Albert Havlíčkův Brod. První část práce obsahuje teoretickou a metodickou část, kde jsou uvedeny základní pojmy marketingu a marketingového výzkumu. Jsou zde shrnuty teoretické poznatky ohledně členění a procesu marketingového výzkumu či techniky sběru dat. V praktické části se objevuje …víceAbstract:
The object of this thesis is the process of marketing research and customer satisfaction analysis, which have been focused specifically Albert hypermarket, located in Havlíčkův Brod. The first part of this work contains theoretical and methodological part, which are the basic concepts of marketing and marketing research. There are also summarizes theoretical findings regarding the breakdown and the …víceKlíčová slova
marketing marketingový výzkum proces marketingového výzkumu spokojenost zákazníka primární a sekundární výzkum hypermarket Albert dotazník získávání dat testování statistických hypotéz marketing research marketing research process customer satisfaction primary and secondary research questionnaire acquisition of data testing statistical hypotheses
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/frgfu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Testování statistických hypotéz
Marie Langrová -
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Monika Holá -
Alternativní přístupy k testování statistických hypotéz
Jan Kabátek -
Testování statistických hypotéz v psychometrii
Jakub Škrach -
Testování statistických hypotéz na základě fuzzy dat
Lukáš KONOPKA -
Testování statistických hypotéz na sportovních datech
Jakub Černý -
Porovnání klasického a bayesovského přístupu k testování hypotéz
Ivana Perhalová -
Analýza efektivnosti vybraných statistických metod zaměřených na detekci normality
Nikita Gorbatenko