Mariya Shatova

Bakalářská práce

Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace

Building Customer Loyalty Programs For a Marketing Communication
Anotace:
V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který …více
Abstract:
In this work loyalty programs are described as a marketing tool of communication with customers. The first chapter provides a theoretical base which describes why loyalty programs are necessary and very effective for communication with the customer and how to establish effective loyalty program. The second chapter introduces the history of loyalty programs and the first loyalty program, which was founded …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Radmila Magdyčanská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27600