Bc. Dávid Stirber

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci, s užším zaměřením na jeden z trendů, jímž je guerilla marketing. V úvodu teoretické části jsou nejprve popsány nové trendy v marketingové komunikaci. Poté se práce zaměřuje na charakteristiku vybraného trendu, guerilla marketing. V aplikační části je nejprve charakterizována vybraná společnost COTY a kosmetická značka adidas, a …více
Abstract:
This thesis deals with new trends in marketing communication with a narrower focus on one of them, which is guerilla marketing. There are described new trends in marketing communication in the beginning of the theoretical part. Then, the thesis focuses on the characteristics of the selected trend guerilla marketing. In the application part is initially characterized selected enterprise Coty and cosmetic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní