Lenka Valterová

Bakalářská práce

Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR

Market segmentation of national periodicals in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
 

Klíčová slova

komunikace média tisk segmentace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Petr Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2400