Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR – Lenka Valterová
Lenka Valterová
Bakalářská práce
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Market segmentation of national periodicals in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Petr Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.
Tomáš Šula -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Vorlíčková -
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Tomáš Preněk -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Markéta Smiřinská -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer