Hodnocení žáků v odborném výcviku – Bc. Kateřina VYSOGLADOVÁ
Bc. Kateřina VYSOGLADOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení žáků v odborném výcviku
The assessment of pupils in profesional training
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření inovativního nástroje hodnocení žáků v odborném výcviku. Hlavním cílem diplomové práce je tento koncept hodnocení předložit učitelům odborného výcviku učebních oborů: kuchař, číšník, cukrář k posouzení a také ověřit v praxi na vybraném vzorku žáků, kteří studují učební obor kuchař. První kapitola obsahuje teoretickou část, ta je věnována didaktické …víceAbstract:
The submitted thesis is focused on the creation of an innovative tool for evaluating students in vocational training. The main goal of the thesis is to present this evaluation concept to teachers of professional training in the apprenticeship areas of chef, waiter, confectioner for assessment and also to verify it in practice on a selected model group of students in chef apprenticeship. The first chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSOGLADOVÁ, Kateřina. Hodnocení žáků v odborném výcviku. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická diagnostika dítěte v předškolním věku
Helena MICHALOVÁ -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ