Bc. Viktor Štajnoch

Bakalářská práce

Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj

Stakeholder`s marketing cooperation in destination – NP Slovenský ráj
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluation of partnership marketing linkages among main tourism stakeholders in Slovak Paradise National Park. First part is focused at theory of the destination management and marketing, stakeholders in destination and cooperation between them. The second part of the thesis deals with analysis of the tourist destination within theoretical findings and analysis of …více
Abstract:
Zámerom bakalárskej práce je vyhodnotenie partnerských väzieb v rámci marketingu medzi kľúčovými aktérmi cestovného ruchu v oblasti národného parku Slovenský raj. Prvá časť práce sa venuje teórii o destinačnom managemente a marketingu, aktérom v destinácii a spolupráci medzi nimi. Druhá časť práce sa venuje analýze danej turistickej destinácie v rámci teoretických poznatkov a analýze subjektívnych …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Markéta Bobková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta