Specifika sloganů v ruských a českých reklamních textech – Yuliia PARASUNKO
Yuliia PARASUNKO
Bakalářská práce
Specifika sloganů v ruských a českých reklamních textech
Features of Slogans in Russian and Czech Advertising Texts
Abstract:
This bachelor's thesis is written with the aim of studying and comparing modern Russian and Czech advertising texts. The objectives of the work include analyzing well-known Russian and Czech slogans in the context of the language tools used and grammatical features. The subject of the study is the slogans of major advertisers presented in videos and printed publications. The theoretical study was carried …víceAbstract:
Tato bakalářská práce je napsána za účelem zkoumání a srovnání moderních ruských a českých reklamních textů. Úkolem práce je rozebrat známé ruské a české slogany v kontextu použítých jazykových prostředků a gramatických vlastností. Předmětem výzkumu jsou slogany velkých inzerentů prezentované ve videích a tištěných publikacích. Teoretické zkoumání bylo provedeno metodou studia vybrané literatury. Praktické …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARASUNKO, Yuliia. \textit{Specifika sloganů v ruských a českých reklamních textech}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tvlcbx/.
Jak správně citovat práci
PARASUNKO, Yuliia. Specifika sloganů v ruských a českých reklamních textech. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Advokátní reklama v rozhodovací praxi České advokátní komory a Nejvyššího soudu Spojených států amerických
Marcel Jurčaga -
Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví
Alina Kurbatova -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
Tereza Hronová -
Reklama a sponzoring v házenkářských klubech v České Republice
Hana Hublová