Petra MORÁVKOVÁ
Bachelor's thesis
Káva v sociálních a etických souvislostech
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén kávy ze sociálního a etického hlediska. První část práce se věnuje původu, historii a celosvětovému rozmachu kávy. Dále se v této části zabývá aktuální produkcí kávy, její výrobou, distribucí a konečným spotřebitelem. V druhé části práce jsou poznatky z první části vztaženy k novým problémům a otázkám, které se v souvislosti s produkcí kávy a jejím obchodováním …moreAbstract:
In my bachelor thesis, I focus on the phenomenon of coffee from a social and ethical point of view. The first part of the work focuses on the origin, history, and worldwide expansion of coffee. Furthermore, I deal with the current coffee production, its distribution, and the final consumer. The findings from the first part of the work are related to new problems and issues that arose in connection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORÁVKOVÁ, Petra. \textit{Káva v sociálních a etických souvislostech}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tvnczb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORÁVKOVÁ, Petra. Káva v sociálních a etických souvislostech. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / AJu-SVu-SZu
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování zákazníků firmy Lavandia
Markéta Šebestová -
Spotřebitelské chování na trhu s mlékem a jeho rostlinnými alternativami
Eliška Zemanová -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu
Dita Murinová -
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Lucie ŘEPKOVÁ -
Příprava kávy a její kultura
Lucie ŠTĚRBOVÁ -
Kávová kultura a její uplatnění v edukaci
Barbora MAREČKOVÁ -
Kávová kultura Jižní Koreje
Helena CHOVANCOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights