Káva v sociálních a etických souvislostech – Petra MORÁVKOVÁ
Petra MORÁVKOVÁ
Bachelor's thesis
Káva v sociálních a etických souvislostech
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén kávy ze sociálního a etického hlediska. První část práce se věnuje původu, historii a celosvětovému rozmachu kávy. Dále se v této části zabývá aktuální produkcí kávy, její výrobou, distribucí a konečným spotřebitelem. V druhé části práce jsou poznatky z první části vztaženy k novým problémům a otázkám, které se v souvislosti s produkcí kávy a jejím obchodováním …viacAbstract:
In my bachelor thesis, I focus on the phenomenon of coffee from a social and ethical point of view. The first part of the work focuses on the origin, history, and worldwide expansion of coffee. Furthermore, I deal with the current coffee production, its distribution, and the final consumer. The findings from the first part of the work are related to new problems and issues that arose in connection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORÁVKOVÁ, Petra. Káva v sociálních a etických souvislostech. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / AJu-SVu-SZu
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování zákazníků firmy Lavandia
Markéta Šebestová -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Spotřebitelské chování na trhu s mlékem a jeho rostlinnými alternativami
Eliška Zemanová -
Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu
Dita Murinová -
Chování zákazníka ve vztahu ke značce
Robert Henyš -
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Lucie ŘEPKOVÁ -
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Hana MÜLLEROVÁ -
Příprava kávy a její kultura
Lucie ŠTĚRBOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva