Vývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989 – Michael VALINA
Michael VALINA
Bachelor's thesis
Vývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989
Development of retail network in Klatovy after 1989
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá vývoj maloobchodní sítě v centru města Klatovy po roce 1989. Teoretická část práce se zabývá vývojem maloobchodu a maloobchodní sítě v České republice po roce 1989, a problémem atraktivity center měst a možnostmi zatraktivnění. V praktické části je porovnán stav maloobchodní sítě v centru Klatov v letech 1989 a 2017. Důležitou částí je dotazníkové šetření prováděné mezi …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the development of the retail network in the center of Klatovy after 1989. Focus of the theoretical part of the thesis is development of the retail and the retail network in the Czech Republic after 1989, and the problem of the attractiveness of the city centers and the possibilities of making it more attractive. The practical part of the thesis compares the state of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALINA, Michael. Vývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Geography / Economic and Regional Geography
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru.
Brigita Králová -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě Brněnka, spol. s r.o.
Martina Kudrnová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová