Vývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989 – Michael VALINA
Michael VALINA
Bakalářská práce
Vývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989
Development of retail network in Klatovy after 1989
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vývoj maloobchodní sítě v centru města Klatovy po roce 1989. Teoretická část práce se zabývá vývojem maloobchodu a maloobchodní sítě v České republice po roce 1989, a problémem atraktivity center měst a možnostmi zatraktivnění. V praktické části je porovnán stav maloobchodní sítě v centru Klatov v letech 1989 a 2017. Důležitou částí je dotazníkové šetření prováděné mezi …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the development of the retail network in the center of Klatovy after 1989. Focus of the theoretical part of the thesis is development of the retail and the retail network in the Czech Republic after 1989, and the problem of the attractiveness of the city centers and the possibilities of making it more attractive. The practical part of the thesis compares the state of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALINA, Michael. Vývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Ekonomická a regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru.
Brigita Králová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě Brněnka, spol. s r.o.
Martina Kudrnová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová