Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu. – Václav MIŠKA
Václav MIŠKA
Bachelor's thesis
Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.
The influence of advertising campaigns of pharmaceutical companies in deciding to buy vaccines OTC.
Abstract:
Práce se zabývá vlivem reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu. V prvním celku se nacházejí teoretická hlediska, popisuji zde vznik a vývoj farmaceutického průmyslu, historii, vývoj, marketingový mix, ale také marketing farmaceutických firem a lékovou politiku v České republice. Poslední článkem v teoretické části jsou typy očkovacích …moreAbstract:
The work deals with the influence of advertising campaigns of harmaceutical companies on decisions to purchase vaccines without a prescription. In the first unit are located the theoretical aspects, I describe here the formation and development of the pharmaceutical industry, history, development, marketing mix, as well as marketing ofpharmaceutical companies and drug policy in the Czech Republic. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIŠKA, Václav. \textit{Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/tvwyxu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIŠKA, Václav. Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing