Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu. – Václav MIŠKA
Václav MIŠKA
Bakalářská práce
Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.
The influence of advertising campaigns of pharmaceutical companies in deciding to buy vaccines OTC.
Anotace:
Práce se zabývá vlivem reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu. V prvním celku se nacházejí teoretická hlediska, popisuji zde vznik a vývoj farmaceutického průmyslu, historii, vývoj, marketingový mix, ale také marketing farmaceutických firem a lékovou politiku v České republice. Poslední článkem v teoretické části jsou typy očkovacích …víceAbstract:
The work deals with the influence of advertising campaigns of harmaceutical companies on decisions to purchase vaccines without a prescription. In the first unit are located the theoretical aspects, I describe here the formation and development of the pharmaceutical industry, history, development, marketing mix, as well as marketing ofpharmaceutical companies and drug policy in the Czech Republic. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠKA, Václav. \textit{Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tvwyxu/.
Jak správně citovat práci
MIŠKA, Václav. Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing