Pavla Sadloňová

Bachelor's thesis

Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti.

Implementation of the Copywriting Principles in Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá copywritingem, jeho důležitými prvky a ovlivňujícími faktory. Copywriting je představen jako jeden z populárních nástrojů marketingové propagace. V práci je na základě hloubkových rozhovorů zkoumáno, jaké principy copywritingu jsou využívány profesionálními copywritery v praxi. V otázkách byl kladen důraz na následující atributy jako je: SEO, cílová skupina, druhy textů …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the copywriting, its important elements and influencing factors. Copywriting is defined as one of the popular marketing promotional tools. Based on in-depth interviews, is examined what copywriting principles are used in practice by professional copywriters. In the questions, the following attributes were emphasized: SEO, target group, type of text, customer or demand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendel University in Brno

Faculty of Regional Development and International Studies

Bachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions