Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti. – Pavla Sadloňová
Pavla Sadloňová
Bachelor's thesis
Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti.
Implementation of the Copywriting Principles in Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá copywritingem, jeho důležitými prvky a ovlivňujícími faktory. Copywriting je představen jako jeden z populárních nástrojů marketingové propagace. V práci je na základě hloubkových rozhovorů zkoumáno, jaké principy copywritingu jsou využívány profesionálními copywritery v praxi. V otázkách byl kladen důraz na následující atributy jako je: SEO, cílová skupina, druhy textů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the copywriting, its important elements and influencing factors. Copywriting is defined as one of the popular marketing promotional tools. Based on in-depth interviews, is examined what copywriting principles are used in practice by professional copywriters. In the questions, the following attributes were emphasized: SEO, target group, type of text, customer or demand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADLOŇOVÁ, Pavla. \textit{Implementace principů copywritingu ve vybrané společnosti.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/tw09kd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Copywriting a jeho účinnost
Věra Legatová -
Copywriting v propojení s typografií a zaměřením na umělecké prostředí
Hana Pavésková -
Copywriting
Tomáš Zítka -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Mrvík -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek