Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE – Jan HRON
Jan HRON
Master's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE
The marketing strategy of non-profit organisation Diakonie ČCE
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové strategie chráněného pracoviště čajovny Hóra, společně se zaměřením na zkvalitnění a rozšíření svých služeb, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti tohoto zařízení. Podkladem pro rozhodování je aplikace základních marketingových nástrojů a dotazníkové šetření, které bude probíhat na zákaznících přímo v prostorách čajovny i široké veřejnosti v Litoměřicích …moreAbstract:
The thesis is focused on an analysis of contemporary marketing strategy of sheltered workplace tearoom "Hóra" with a focus on the improving and the expansion of its services, leading to an increase in attendance of this place. The basis for a decision is built by the application of basic marketing tools and a survey, which will be performed on the customer´s directly in the tearoom and on the general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRON, Jan. \textit{Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tw25fj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRON, Jan. Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová