Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot – Vojtěch Smítka
Vojtěch Smítka
Bakalářská práce
Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot
Research of consumer behavior of barefoot footwear users
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá průzkumem spotřebitelského chování uživatelů barefoot obuvi v České republice za účelem odhalení specifik chování uživatelů barefoot obuvi a obecných trendů celého odvětví s cílem získat podklady pro rozvoj podnikání na tomto trhu. V teoretické části práce je popsána charakteristika spotřebitelského chování a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují spolu s procesem …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with a survey of consumer behavior of barefoot footwear users in the Czech Republic in order to reveal specifics of barefoot footwear users behavior and general trends of the entire industry in order to obtain data for business development in this market. The theoretical part of the thesis describes the characteristics of consumer behavior, the factors that influence consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kateřina Svatošová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu spotřebitelských úvěrů
Lukáš Přebinda -
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Saveliy Kovalenko -
Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa
Jiří Žandovský -
Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
Kristina ŠTĚPÁNOVÁ