Bc. Jana Šmejkalová
Bakalářská práce
Klamavá reklama
Deceptive Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá klamavou reklamou v oblasti nekalé soutěže. Posuzuje její vliv na spotřebitele či jiné soutěžitele a snaží se přinést důležité informace o jejich ochraně. V rámci tohoto tématu byl vytvořen internetový dotazník, který přináší zajímavé výsledky a srovnání. Informace obsažené v práci vychází z poznatků práva v minulých semestrech a změn o novém občanském zákoníku. Cílem …víceAbstract:
Bachelor project occupies with deceptive advertising unfair competition. Assesses its impact on consumers and other competitors, and seeks to bring important information concerning their protection. Within this topic has been created online questionnaire, which brings interesting results and comparisons. The information contained in the work based on knowledge of law in past semesters and changes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k1ppq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2015
- Vedoucí: Mgr. René Šifta
- Oponent: JUDr. Martin Svatoš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Robin Habáň -
Ochrana spotřebitele
Jakub Fadrhonc -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Nekalá soutěž - klamavá reklama
Tereza Kakáčková -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Klamavá reklama v judikatuře
Petr Spazier -
Nekalá soutěž
Lenka Burdová