Zuzana Čermáková

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton

Analysis of United Colors Of Benetton communication strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem komunikační strategie oděvní značky United Colors of Benetton. Jejím cílem je zmapovat různé způsoby komunikace a příčiny jejich změn a zároveň zjistit, zda je komunikační strategie vhodně nastavena. Vzhledem ke specifickému reklamnímu stylu značky, práce také rozvýjí pojem podnikové identity a institucionální reklamy.
Abstract:
This thesis focuses on fashion brand United Colors of Benetton and on evolution of communication strategy and positioning. Regarding the specific advertising style of the brand, the thesis also develops terms of corporate identity and institutional advertisisng.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38035