BcA. Lucia Sekerková

Diplomová práce

1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: autorská publikace: Ženy prodávajíci naději volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

Umění jako součást marketingové strategie

1. Theoretical part: Alternative Commercial Campaign 2. Practical part: a) Bucharest's Fortune Tellers b) Bucharest's Fortune Tellers
Anotace:
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii …více
Abstract:
e aim of this thesis is to describe marketing strategies that incorporate use of art. is thesis focuses on a speci c relationship between art and advertising and describes some of the most important aspects and points of the fusion of these two elds. e text highlists portfolios of those artists who focus more on a corporte visual identity and it is based on a research on a research of speci c cases …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vendula Tůmová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sekerková, Lucia. 1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: autorská publikace: Ženy prodávajíci naději volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie

Práce na příbuzné téma