1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: autorská publikace: Ženy prodávajíci naději volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně – BcA. Lucia Sekerková
BcA. Lucia Sekerková
Diplomová práce
1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: autorská publikace: Ženy prodávajíci naději volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně
Umění jako součást marketingové strategie
1. Theoretical part: Alternative Commercial Campaign 2. Practical part: a) Bucharest's Fortune Tellers b) Bucharest's Fortune Tellers
Anotace:
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii …víceAbstract:
e aim of this thesis is to describe marketing strategies that incorporate use of art. is thesis focuses on a speci c relationship between art and advertising and describes some of the most important aspects and points of the fusion of these two elds. e text highlists portfolios of those artists who focus more on a corporte visual identity and it is based on a research on a research of speci c cases …víceKlíčová slova
reklama umění fotografie kampaň marketing plakát výstava KesselsKramer Wienerberger Boys Play Nice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEKERKOVÁ, Lucia. \textit{1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: autorská publikace: Ženy prodávajíci naději volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/twegym/.
Jak správně citovat práci
Sekerková, Lucia. 1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: autorská publikace: Ženy prodávajíci naději volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarné umění v reklamě
Monika Knobová