Analýza kritických míst ve strategické analýze a jejich vliv na plánování tržeb pro ocenění podniku – Barbora Menčlová
Barbora Menčlová
Diplomová práce
Analýza kritických míst ve strategické analýze a jejich vliv na plánování tržeb pro ocenění podniku
An analysis of critical points in the strategy analysis and their effect on sales forecasting for business valuation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem strategických analýz společnosti Škoda Auto, a. s. První část práce se se zaměřuje na možné metody provádění strategických analýz. Další části jsou věnovány rozboru jednotlivých faktorů ovlivňující vnitřní a vnější potenciál podniku. Shrnují poznatky studentů, jejich hodnocení při ocenění společnosti Škoda Auto, a. s., porovnávají je s názory managementu oceňované …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on strategic analysis of Škoda Auto, a. s. Its first part summarizes strategic analyses theory. The next part analyses factors of internal and external potential. The main emphasis is on a warning against possible difficulties and a recommendation for evaluation. It compares students' opinions with the opinions of company and group management and in appropriate cases the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Pavla Maříková
- Oponent: Markéta Hejduková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva -
Strategická analýza podniku
Michaela Dvořáková -
Strategická analýza podniku
Hana Rýzková -
Strategická analýza podniku
Matej Chinoracký -
Strategická analýza podniku
Patrik Kočiš -
Strategická analýza podniku a návrh jeho dalšího rozvoje
Jan Škvařil -
Strategická analýza podniku
Michal Vyletelka