Hledání specifických předností podniku – Bc. Martin Šmoldas
Bc. Martin Šmoldas
Bakalářská práce
Hledání specifických předností podniku
Looking for specific strenghts of the Company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Hledání specifických předností podniku“ je s využitím vybraných metod zanalyzovat situaci podniku na trhu, stav jeho okolí a konkurentů, a navrhnout možná řešení a směrování vzhledem k maximálnímu využití předností podniku, které se v práci pokusím definovat a najít. V první části se zaměřím na teoretický úvod, popis prvků v práci obsažených, obecné postupy a charakteristiky …víceAbstract:
The subjekt of bachelor thesis called „Looking for specific strenghts of the Company“ is to analyse current market situation, the state of its competitors and the market enviroment, provide suitable solutions and find the way to maximalise use of the specific strenghts of the company with the use of different methods. In the first part I will focus on theoretical introduction, general characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j604q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vliv vnitřních a vnějších činitelů na produkci a kvalitu mléka
Martina Špirková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hledání specifických předností podniku
Barbora Babíková -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
SOCAR Company strategy formulation and recommendations for implementation
Zabit Huseynov -
Strategy for company GOBI CASHMERE
Narangoo Nyamdavaa