Využití metody mystery shopping při hodnocení kvality služeb – Veronika Šimůnková
Veronika Šimůnková
Bachelor's thesis
Využití metody mystery shopping při hodnocení kvality služeb
The use of the mystery shopping methods to evaluate service quality
Abstract:
Bakalářská práce se dělí na dvě části, což je literární rešerše a vlastní práce. Literární rešerše se věnuje péči o zákazníky, marketingovému výzkumu a mystery shoppingu. Péče o zákazníky vysvětluje, kdo je zákazníkem, jak ho lze poznat, jaké má potřeby, jak se zaměstnanci mají chovat k zákazníkovi a jak lze měřit zkušenost zákazníka. Literární rešerše je také zaměřena na marketingový výzkum, kde se …moreAbstract:
Bachelor degree thesis contains two parts; a literature research and a mystery shopping investigation. The literature review describes a customer care, marketing investigation and mystery shopping research. The customer care section explains who is a customer, how to recognize a customer and identify his/her needs, how sale representatives shall treat customers and how to evaluate them. A marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štěpán Kala, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMŮNKOVÁ, Veronika. \textit{Využití metody mystery shopping při hodnocení kvality služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/twj16v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraném průmyslovém podniku
Tereza Havlová -
Mystery shopping ve vybrané firmě
Veronika Pešlová -
Mystery shopping jako nástroj řízení
Gabriela Janoušková -
How Can Web Marketing Techniques Bring Value to a Company
Jana Mostýnová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Martin Čeljuska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights