Panteon heraldických figur jako cesta k logotypu – Ondřej MACOUN
Ondřej MACOUN
Bakalářská práce
Panteon heraldických figur jako cesta k logotypu
Panteon heraldických figur jako cesta k logotypu
Anotace:
Anotace Ve své práci se věnuji heraldice jako vědě dvou světů. V první části je představena ve své historizující funkci. Je zde stručně vymezen její původ, vývoj a význam pro současnou společnost spolu s hlavními pravidly pro tvorbu znaků jakožto heraldických artefaktů. V další části je popis heraldiky jakožto specifického druhu výtvarného umění s jasně stanoveným řádem. Součástí práce je také konvolut …víceAbstract:
Abstract In my thesis, I am dealing with heraldry as a sciense of two worlds. There is an introduction as well as its historical function in the first chapter. It?s origin, evolution in time and value for modern society along with the basic rules for creation of crests as heraldry artifacts is listed here as well. In the next chapter, heraldry is defined as a specific form of art with fixed and stable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Aleš Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACOUN, Ondřej. Panteon heraldických figur jako cesta k logotypu. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / VVu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Digitální rekonstrukce vybraných erbů Rentzovy heraldické sbírky
Květa Plašilová -
TEST REY - OSTERRIETHOVY KOMPLEXNÍ FIGURY U DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU S GRAFOMOTORICKÝMI OBTÍŽEMI A BEZ GRAFOMOTORICKÝCH OBTÍŽÍ
Kateřina Rejfová -
Pojetí figury ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy
Stanislava ŠINDELÁŘOVÁ -
Strategie řešení Rey - Osterriethovy komplexní figury u dětí osmých a devátých ročníků základních škol
Lenka Šamánková -
Figury z drátu
Hedvika NÁDRASKÁ -
Kresebné pojetí figury v pohybu u dětí na 1. stupni ZŠ
Hana RANDÁČKOVÁ -
Erby na račickém zámku.
Adéla Kopalová -
Erby ve Vranově nad Dyjí
Šárka Tržilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva