Sára Černá

Bakalářská práce

Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi

Influencer marketing "for social good": Use of influencers by non-profit organizations
Anotace:
Bakalářská práce propojuje aktuální téma influencer marketingu s problematikou ne-státních neziskových organizací. Teoretická část pojednává o základních pojmech neziskového sektoru v České republice a detailně definuje marketing neziskových organizací včetně nových trendů v této oblasti se zaměřením na influencer marketing. Praktická část zkoumá využívání influencerů jako nástroje marketingové komunikace …více
Abstract:
The bachelor thesis connects the current topic of influencer marketing with the persistent issue of non-profit organizations. The theoretical part deals with the basic concepts of the non-profit sector in the Czech Republic and defines in detail the marketing of non-profit organizations, including new trends in this area with the focus on influencer marketing. The practical part examines the use of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Lenka Komárková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81422