Hana URBANOVÁ

Bakalářská práce

Regionální výzkum sledovanosti médií

Regional survey of media ratings
Anotace:
Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem a jeho provedením. V teoretické části jsem se snažila rozebrat proces marketingového výzkumu jako takového. Praktická část obsahuje marketingový výzkum - dotazníkové šetření, které jsem provedla na základě požadavku společnosti Drinks Union, a.s. Hlavním cílem bylo zhodnotit pravidelnost čtení sedmnácti vybraných tištěných periodik vycházejících v Ústeckém …více
Abstract:
In this work I deal with marketing research and its implementation. In the theoretical part, I tried to analyze the process of marketing research as such. The practical part includes marketing research - questionnaire survey that I made at the request of Drinks Union, a.s. Main objective was to assess the regularity of reading seventeen selected print-based periodicals in the Ústí region. Subobjective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Karel Hrach, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

URBANOVÁ, Hana. Regionální výzkum sledovanosti médií. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická