Regionální výzkum sledovanosti médií – Hana URBANOVÁ
Hana URBANOVÁ
Bakalářská práce
Regionální výzkum sledovanosti médií
Regional survey of media ratings
Anotace:
Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem a jeho provedením. V teoretické části jsem se snažila rozebrat proces marketingového výzkumu jako takového. Praktická část obsahuje marketingový výzkum - dotazníkové šetření, které jsem provedla na základě požadavku společnosti Drinks Union, a.s. Hlavním cílem bylo zhodnotit pravidelnost čtení sedmnácti vybraných tištěných periodik vycházejících v Ústeckém …víceAbstract:
In this work I deal with marketing research and its implementation. In the theoretical part, I tried to analyze the process of marketing research as such. The practical part includes marketing research - questionnaire survey that I made at the request of Drinks Union, a.s. Main objective was to assess the regularity of reading seventeen selected print-based periodicals in the Ústí region. Subobjective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: RNDr. Karel Hrach, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Hana. Regionální výzkum sledovanosti médií. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesu publikovaní informací v prostředí mezinárodní společnosti v rámci životního cyklu informace/produktu
Ondřej Motl -
Analýza výsledků vzdělávání externích pracovníků v marketingové společnosti Data Servis - informace s.r.o.
Miroslav TOMÁŠEK -
Sociální média v divadle a jejich využití v době pandemie
Vanda Hejnová -
Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR
Lenka Drabešová -
Srovnání testových baterií - vztahy mezi vybranými testy
Marie Wiesnerová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Dotazníkové šetření mezi klienty úřadu práce
Lucie Patočková -
Analýza kontingenčních tabulek v dotazníkovém šetření řidičů
Barbora Velacková