Efektivní komunikace v prostředí multi-level marketingu – Petr Klimek
Petr Klimek
Bakalářská práce
Efektivní komunikace v prostředí multi-level marketingu
Effective Communication in multi-level Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl představit koncept multi-level marketingu, zmapovat možnosti komunikace a identifikovat efektivní komunikační styl. Pro ověření vyřčených hypotéz a zjištění dalších poznatků je použit elektronický dotazník, který vyplnilo 218 respondentů. Výsledky jsou analyzovány a podrobně popsány. Je určen efektivní komunikační styl, který může být použit obchodníkem v multi-level …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to introduce the concept of multi-level marketing, map possibilities of communication and identify the effective communication style. To verify uttered hypotheses and finding other pieces of knowledge is used an electronic questionnaire, which was filled by 218 respondents. The results are analysed and described in detail. The effective communication style is determined, it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Helena Řepová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský