Bc. Sára Seidlová

Diplomová práce

Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích

The Influence of Digital Demention on the Recognition of Product Placement on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv digitální demence a vitality kognitivních funkcí spotřebitele na schopnost rozpoznávání product placementu na sociálních sítích. Digitální demence, charakterizovaná postupným zhoršováním kognitivních funkcí v důsledku nadměrného používání digitálních technologií, je v současnosti aktuálním tématem. Práce zahrnuje teoretické kapitoly o sociálních sítích, marketingu …více
Abstract:
This thesis focuses on the impact of digital dementia and consumer cognitive vitality on the ability to recognize product placement on social media. Digital dementia, characterized by the gradual deterioration of cognitive functions due to excessive use of digital technologies, is a hot topic at the moment. This thesis includes theoretical chapters on social networking, marketing and advertising psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 10. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní