Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích – Bc. Sára Seidlová
Bc. Sára Seidlová
Diplomová práce
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
The Influence of Digital Demention on the Recognition of Product Placement on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv digitální demence a vitality kognitivních funkcí spotřebitele na schopnost rozpoznávání product placementu na sociálních sítích. Digitální demence, charakterizovaná postupným zhoršováním kognitivních funkcí v důsledku nadměrného používání digitálních technologií, je v současnosti aktuálním tématem. Práce zahrnuje teoretické kapitoly o sociálních sítích, marketingu …víceAbstract:
This thesis focuses on the impact of digital dementia and consumer cognitive vitality on the ability to recognize product placement on social media. Digital dementia, characterized by the gradual deterioration of cognitive functions due to excessive use of digital technologies, is a hot topic at the moment. This thesis includes theoretical chapters on social networking, marketing and advertising psychology …víceKlíčová slova
Digitální demence kognitivní funkce marketing na sociálních sítích nákupní rozhodování product placement psychologie reklamy rozpoznávání reklamy skrytá reklama sociální sítě digital dementia cognitive function social media marketing purchase decision making advertising psychology advertising recognition hidden advertising social networks
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v3dzh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 10. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková