Bc. Veronika Nováková

Master's thesis

Politický marketing

Political Marketing
Abstract:
Tato závěrečné práce se zabývá problematikou politického marketingu. Teoretická část pojednává o historii politického marketingu, popisuje marketingový mix transformovaný na politický trh a různé komunikační kanály, kterými jsou informace předávány. V neposlední řadě jsou v teoretické části uvedeny dva nejpoužívanější modely kvalifikování politického marketingu - model Lees-Marshment a model Bruce …more
Abstract:
This thesis deals with political marketing. The theoretical part discusses the history of political marketing, describes the marketing mix transformed into a political market and various communication channels through which is information transmitted. Last but not least, the theoretical part lists two widely used classification models of political marketing: Lees-Marshment model and Bruce I. Newman …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní