Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích – Michaela Brůhová
Michaela Brůhová
Diplomová práce
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Use of Real-time Marketing in Brand Building on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá využití reakčního marketingu při budování značky na soci-álních sítích. Teoretická část popisuje značku, její budování a reakční marketing se zamě-řením na sociální sítě. Praktická část představuje vybranou značku, její postavení na trhu a marketingovou komunikaci. Díky poznatkům z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, bude v praktické části navržena komunikační kampaň …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the usage of real-time marketing in building a brand on social networks. The theoretical part describes the brand, its building and reaction marke-ting with a focus on social networks. The practical part presents the selected brand, its po-sition in the market and marketing communication. Thanks to the findings of qualitative and quantitative research, in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brůhová, Michaela. Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
Elena Chadžieva -
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
Lukáš Caska -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování značky na sociální síti
Barbora Paverová -
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Štěpán Vilímek -
Budování značky na sociálních sítích
Denisa Schwanová -
Budování osobní značky na sociálních sítích
Jakub Vích