Vztahy dětí se sluchovým postižením se spolužáky ve školních třídách – Yuhan XIE
Yuhan XIE
Disertační práce
Vztahy dětí se sluchovým postižením se spolužáky ve školních třídách
Peer relationships of children with hearing impairment in regular classrooms
Abstract:
This study adopted mixed methods combined with quantitative and qualitative approaches to examine the peer relationships of Czech and Chinese children with hearing impairment (HI) in inclusive education. Sociometric method was used in the quantitative inquiry to investigate peer acceptance, friendships and peer groups of children with HI in regular classrooms. Semi-structural interviews were used in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
Citační záznam
Jak správně citovat práci
XIE, Yuhan. Vztahy dětí se sluchovým postižením se spolužáky ve školních třídách. Olomouc, 2014. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva