Umístění reklamy v autorských dílech – Bc. Kristina Pereverzeva
Bc. Kristina Pereverzeva
Bakalářská práce
Umístění reklamy v autorských dílech
Advertizing Placing in Author's Works
Anotace:
Bakalářská práce poukazuje na problematiku spojenou s působením nekalého jednání a jeho existencí v běžném životě široké veřejnosti. Při pokusech o uvedení reklamy do povdědomí potenciálního zákazníka využívají výrobci každé dostupné cesty. Uvedla jem v práci aspekty možnosti využití psychologického stavu jedince. A také příčinu vzniku reklamních propagand v autorských dílech, příklady takového druhu …víceAbstract:
My thesis demonstrates the issue of illegal promotional methods by advertisers and the presence of associated behavioral patterns in public life. When manufacturers wish to enter the subconsciousness of a potential customer by advertising, they use all available methods of manipulation. In this paper I will describe the use of mental state with respect to specific individuals, as well as the psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rp6st/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zbyněk Hajn
- Oponent: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.