Ondřej Vejvoda
Diplomová práce
Zhodnocení Affiliate Marketingu
Evaluation of Affiliate Marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Zhodnocení affiliate marketingu" je zhodnotit jaký vliv může affiliate marketing mít na dobrou pověst obchodníka a následně sestavit možné návrhy a doporučení. Teoretická východiska jsou zaměřena na objasnění základních pojmů, jako marketing, internetový marketing a firemní reputace. Poté je podrobněji rozebrána problematika affiliate marketingu, fungování provizního programu …víceAbstract:
The aim of the thesis "Evaluation of affiliate marketing" is to assess what kind of impact can affiliate marketing has in relation to reputation of merchant and then compile suggestions and recommendations. The theoretical background is focused on the issues of marketing, internet marketing and company reputation. Next chapters contain more in detail interpretations of affiliate marketing, how affiliate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Využití online reputačního managementu v rámci vybraných hotelů
Veronika Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva