Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák – Nicola JANEČKOVÁ
Nicola JANEČKOVÁ
Master's thesis
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Primary School Teacher's Resilience and an Aggressive Pupil
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vzniku, projevech a průběhu agresivního chování žáků mladšího školního věku vůči učitelům prvního stupně základních škol a jejich resilienci vůči tomuto chování. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na sdělení poznatků o resilienci jedinců obecně a vymezení rizikových faktorů, které ohrožují zdraví jedinců se zaměřením na agresivitu. Dále pojednává o osobnosti učitele …moreAbstract:
The thesis is about the origin and course of aggressive behaviour of pupils of younger school age towards primary school teachers and their resiliency towards this behaviour. The theoretical part of the thesis is aimed at communicating knowledge about the individuals resiliency in general and defining risk factors that endanger the health of individuals with a focus on aggression. It also discusses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANEČKOVÁ, Nicola. Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Detekce agresivních emocí pomocí EEG při hraní počítačových her
Eva MATUCHOVÁ -
Resilience učitelů 2. stupně ZŠ pracujících se žáky z problémového sociálního prostředí
Helena WEISSOVÁ -
Rozvoj resilience u žáků mladšího školního věku z neúplné rodiny z pohledu učitele
Adéla KRČMÁŘOVÁ -
Resilience žáků 1. stupně ZŠ vychovávanými prarodiči pohledem učitelů
Lenka MIKESZOVÁ -
Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele
Lucie MUŽÍKOVÁ -
Resilience osobnosti učitelů v mezinárodním školním prostředí
Eleni SVAČINOVÁ -
Rozvoj resilience osobnosti žáka s ADHD z pohledu učitelů
Zuzana RUCKÁ -
Školní prostředí jako důležitý faktor pro posílení resilience dítěte.
Tereza ŠICNEROVÁ