Restrukturalizace cen vozů a prodejních podpor ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Lukáš Tahotný
Lukáš Tahotný
Bakalářská práce
Restrukturalizace cen vozů a prodejních podpor ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Restructuring of car prices and sale promotions at ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Práce se zabývá restrukturalizací prodejních podpor a způsobu cenotvorby ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. za cílem optimalizace hladiny poměrového ukazatele ROS. Teoretická část definuje jednotlivé ukazatele finanční analýzy a jejich dělbu a další pojmy finanční analýzy. Dále jsou definovány prodejní podpory a jejich význam, způsoby a proces cenotvorby a vybrané metody analýzy konkurence. Anonymizovaná …víceAbstract:
Thesis focuses on restructuring of sale supports and pricing methods at ŠKODA AUTO a.s., with the aim of optimising the level of ROS indicator. Theoretical part defines individual financial analysis indicators, their classification, and other terms of financial analysis. The term of sale promotions and its purposes, methods, and process of pricing and selected methods of competitive analysis are defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Vladimír Lebedzev
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86999
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Effects of EU Sanctions Against Russia on Contracts for the International Sale of Goods (CISG)
Hisham ALSARRAJ