Lucie LANDOVÁ

Bachelor's thesis

Gamifikace a její aplikace v cestovním ruchu: Případová studie okresu Rakovník

Gamification and its use in tourism: A case study of the Rakovník district
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá gamifikací v cestovním ruchu v okrese Rakovník. Představuje dva návrhy, z nichž jeden je vytvořen pro celý okres Rakovník a druhý pak pro Státní hrad Křivoklát. Oba návrhy využívají tradiční i moderní gamifikační prvky a mechaniky ke zvýšení atraktivity regionu a zlepšení návštěvnického zážitku.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of gamification in tourism in the Rakovník district. It presents two proposals, one designed for the entire district and the other specifically for Křivoklát State Castle. Both concepts use traditional and modern gamification elements and mechanics to increase the attractiveness of the region and improve the visitor experience.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2025
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. David Klika

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANDOVÁ, Lucie. Gamifikace a její aplikace v cestovním ruchu: Případová studie okresu Rakovník. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/