Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education. – Bc. Daniel Mark Sargeant
Bc. Daniel Mark Sargeant
Bakalářská práce
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Abstract:
This thesis examines the impact of social media and gaming, through the lens of social psychological theories, on English language acquisition among lower secondary school pupils. Using a mixed-methods approach, the study integrates quantitative data from surveys and qualitative insights from focus group interviews to explore how modern platforms facilitate language learning outside the traditional …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f35hp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SARGEANT, Daniel Mark. \textit{Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tyfzpw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
English Language for Education / English Language for Education
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.