Regionální inovační strategie a její praktické dopady v regionu – Bc. Jana Rusnioková
Bc. Jana Rusnioková
Bakalářská práce
Regionální inovační strategie a její praktické dopady v regionu
Regional inovation strategy and its practical impact on regions
Anotace:
Predmetem bakalarské prace Regionální inovancí strategie a její praktické dopady v regionu je analýza Regionální inovacní strategie Moravskoslezského kraje z roku 2003. První cást je zamerena na inovaní politiku v CR, která se stejne jako inovacní politiky vyspelých zemí zameruje predevším na inovace technické povahy. Dále je v práci vymezen pojem inovace vcetne definic z mezinárodních dokumentu. Pozornost …víceAbstract:
The object of the Bachelor work Regional innovation strategy and its practical impact on region is analysis of Regional innovation strategy of Moravian-Silesian region from the year 2003. The first part is focused on innovation policy in the Czech Republic. The policy is mostly focused on technical innovation which is used in other advanced countries. In the work there is explained innovation as a …víceKlíčová slova
Inovace strategie podpora podnikání dotace Innovation strategy support enterprise subsidy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ajhmt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2006
- Vedoucí: Ing. Jiří Ciboch
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování studie proveditelnosti a žádosti o dotaci
Petr Štěpánek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Volba budoucí strategie podnikání v rodinné firmě
Jan Latislav -
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Marketingová strategie podnikání
Alyona Saloyedova -
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Gabriel Obrtel -
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Daniel Netušil -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková