Regionální inovační strategie a její praktické dopady v regionu – Bc. Jana Rusnioková
Bc. Jana Rusnioková
Bachelor's thesis
Regionální inovační strategie a její praktické dopady v regionu
Regional inovation strategy and its practical impact on regions
Abstract:
Predmetem bakalarské prace Regionální inovancí strategie a její praktické dopady v regionu je analýza Regionální inovacní strategie Moravskoslezského kraje z roku 2003. První cást je zamerena na inovaní politiku v CR, která se stejne jako inovacní politiky vyspelých zemí zameruje predevším na inovace technické povahy. Dále je v práci vymezen pojem inovace vcetne definic z mezinárodních dokumentu. Pozornost …moreAbstract:
The object of the Bachelor work Regional innovation strategy and its practical impact on region is analysis of Regional innovation strategy of Moravian-Silesian region from the year 2003. The first part is focused on innovation policy in the Czech Republic. The policy is mostly focused on technical innovation which is used in other advanced countries. In the work there is explained innovation as a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ajhmt/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2006
- Supervisor: Ing. Jiří Ciboch
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUSNIOKOVÁ, Jana. \textit{Regionální inovační strategie a její praktické dopady v regionu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2006. Available from: https://theses.cz/id/tyi561/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Zpracování studie proveditelnosti a žádosti o dotaci
Petr Štěpánek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Volba budoucí strategie podnikání v rodinné firmě
Jan Latislav -
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Marketingová strategie podnikání
Alyona Saloyedova -
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Gabriel Obrtel -
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Daniel Netušil -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková