Bc. Jakub Medvecký-Heretik

Diplomová práce

Simulace vody v herním prostředí

Real-time Water Simulation in Game Environment
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je preskúmať existujúce techniky simulácie tekutín a z nich vybrať tie, ktoré je možné použiť v real-time aplikáciách, akými sú napríklad video hry. Na základe tohto prieskumu a vopred definovaných požiadavok boli implementované tri rôzne spôsoby simulácie kvapalín využívajúce koncept bunečného automatu. Tieto techniky boli porovnané z hľadiska výkonu, pamäťovej náročnosti …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to investigate the existing fluid simulation techniques and select the ones that can be used in real-time applications such as games. Based on this research and following a set of predefined requirements, three different approaches to liquid simulation using cellular automata were implemented. They were compared in terms of performance, memory consumption, and how they …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika

Práce na příbuzné téma